Jak to działa?

Na pierwszym spotkaniu dietetyk przeprowadza wywiad zdrowotny oraz dokonuje analizy nawyków żywieniowych. Następnie wchodzi się boso na wagę w celu dokładnego pomiaru ciała tj. masy ciała oraz % tkanki tłuszczowej w organizmie. Na tej podstawie dietetyk oblicza i opracowuje indywidualny program żywieniowy.

Po dokładnym omówieniu diety rozpoczyna się tzw. „MONITORING DIETETYCZNY”. Polega on na tym, że pacjent, co 2–3 tygodnie stawia się na kontrolę - „korektę diety”. Podczas tych spotkań dietetyk sprawdza postępy pacjenta i wprowadza zmiany w diecie, które mają na celu przyśpieszenie procesów redukcji tkanki tłuszczowej. 

Standardowo proponujemy państwu 8 korekt diety (razem 9 wizyt), które obejmują okres około 4 do 6 miesięcy opieki. Jest to optymalny czas na to by dieta przyniosła zamierzony efekt. 

Przygotowujemy także diety dla osób z prawidłową masą ciała, które nie wymagają redukcji tkanki tłuszczowej, lecz pragną zdrowo się odżywiać. W takim wypadku wystarcza jedna konsultacja, podczas której opracowywana jest specjalny program żywieniowy. Po upływie miesiąca zapraszamy na bezpłatną wizytę kontrolną.

Dajemy 100% gwarancji o ile pacjent stosuje się do naszych zaleceń.

W walce z tłuszczem nie idziemy na żadne kompromisy i wyznajemy motto:
„Po pierwsze fizjologia, po drugie zdrowy rozsądek”.

Istnieje także możliwość przeprowadzenia konsultacji/ monitoringu drogą on-line (dla klientów z całej Polski oraz zza granicy).
Warunkiem do rozpoczęcia współpracy jest dostęp do wagi - analizatora składu ciała.

Dla niej

Odchudzanie dla kobiet jest znacznie większym wyzwaniem niż dla mężczyzn. Wolniejsza przemiana materii, mniejsze zapotrzebowanie na kalorie, a do tego zwiększony apetyt na słodycze... Kilka lat temu amerykańscy naukowcy obliczyli, że przeciętna kobieta musi ćwiczyć aż o 20 procent intensywniej, by uzyskać podobne rezultaty, co mężczyzna. Podobno za wszystko odpowiedzialne są hormony. Estrogen w ciele kobiety sprawia, że organizm gromadzi tłuszcz, zaś u mężczyzn - testosteron wpływa, ale... na rozwój tkanki mięśniowej. Wniosek nasuwa się jeden - panie tyją znacznie łatwiej i szybciej. Na szczęście jest na to rada - specjalnie ułożony przez dietetyka program żywieniowy. Dzięki diecie Citidiet nie tylko schudniesz, ale też nabierzesz zdrowych nawyków żywieniowych i nie będziesz musiała spędzać na siłowni więcej czasu niż przeciętny mężczyzna:).

 

Dla niego 

Czasy, kiedy odchudzały się tylko panie bezpowrotnie minęły. Teraz każdy powinien dbać o swoją sylwetkę. Szczupły i umięśniony mężczyzna przyciąga damską uwagę, jest zdrowszy i rzadziej choruje, a także, jak coraz częściej donoszą naukowcy, ma znacznie większe szanse na awans w pracy. W osiągnięciu wymarzonej sylwetki panom pomaga sama biologia. W porównaniu do kobiet mogą ćwiczyć o 20 procent mniej intensywnie i mieć… znacznie lepsze wyniki. Testosteron wpływa na rozwój ich tkanki mięśniowej, której przyrost przyspiesza przemianę materii. Jednak wizyty na siłowni, jazda na rowerze, czy bieganie nie zastąpią zrównoważonej diety. Potrzebne są jeszcze zbilansowane, pełnowartościowe posiłki. Jak powinny być skomponowane, jak je przygotowywać i o czym nie można zapomnieć w codziennym jadłospisie? Na te i inne pytanie odpowie nasz dietetyk.

 

Dla całej rodziny

Każdy, kto kiedykolwiek się odchudzał wie, jak ważne jest otoczenie i pomoc rodziny podczas diety. Nawet rzadkie wyprawy do restauracji, cukierni czy dobrze zaopatrzonego sklepu mogą się skończyć złamaniem rygoru żywieniowego. A co w sytuacji, kiedy my się ograniczamy, a nasi bliscy mogą się do woli objadać? O codziennym przygotowywaniu kilku osobnych posiłków nie wspominając. Trzeba naprawdę mnóstwa czasu i silnej woli, by temu podołać. Dlatego wychodząc naprzeciw takim problemom Maciej Jaśkiewicz z Citidiet opracowuje specjalne modele diety, które nie tylko spełniają potrzeby żywieniowe całej rodziny, ale też pomagają zachować zdrowie. Wystarczy przygotowywać jeden posiłek (zarówno dla osób odchudzających się, jak i tych, którzy nie są na diecie) zmienić tylko jego gramaturę w zależności od zapotrzebowania i gotowe. Prawda, że proste?

 

Dla sportowców

Uprawianie sportu to nie tylko przyjemność i przejaw troski o własne zdrowie, ale też ogromna odpowiedzialność. Aby odnosić sukcesy trzeba dobrze rozplanować treningi i… dietę. Zazwyczaj pracę nad pierwszym czynnikiem powierzamy doświadczonym trenerom, niestety w przypadku prawidłowego odżywiania często jesteśmy lekkomyślni. Zamiast pomyśleć o profesjonaliście, który zadba o naszą dietę, czytamy poradniki albo przeglądamy Internet. A przecież o tym, jakie zapotrzebowanie żywieniowe ma organizm sportowca decyduje kilka bardzo indywidualnych czynników, m.in.: masa ciała, wiek, płeć, uprawiana dyscyplina sportu, intensywność oraz częstotliwość treningów. Żeby to wszystko ogarnąć i opracować prawidłową dietę trzeba naprawdę ogromnej wiedzy i doświadczenia. Dlatego wszystkich, którzy już uprawiają sport lub dopiero planują rozpocząć treningi zapraszamy na konsultacje.