Dieta

Macjiej Jaskiewicz citidietDieta, którą państwu proponujemy opiera się na fizjologii organizmu. Jej filarem jest badanie tkanki tłuszczowej oraz beztłuszczowej masy ciała. Przed przystąpieniem do kuracji szczególną uwagę zwracamy na stan zdrowia pacjenta, a zwłaszcza, na prawidłową pracę układu pokarmowego. 

Dieta przeliczana jest według zapotrzebowania organizmu pacjenta na takie składniki odżywcze jak: białka, węglowodany i tłuszcze.

Do indywidualnych potrzeb pacjenta dopasowujemy ilość posiłków spożywanych 
w ciągu dnia zazwyczaj jest ich 5 (czasem 6). Bardzo ważne jest zachowanie odpowiedniej gramatury dań, dlatego przed zastosowaniem diety należy zaopatrzyć się w wagę kuchenną.  

Dieta proponowana przez Citidiet jest dietą wyboru - każdy posiłek komponowany jest indywidualnie przez pacjenta. Dania przygotowuje się korzystając z bazy produktów podzielonych na trzy podgrupy. Pacjent wybiera sobie to, co mu smakuje, lubi lub to co po prostu jest mu łatwiej przygotować. Dieta ma się dobrze kojarzyć, smakować i nie być uciążliwa - inaczej trudno by ją było stosować.

Aby być skutecznymi i aby dieta przyniosła trwały efekt, staramy się nauczyć naszych pacjentów zdrowych nawyków żywieniowych, które na stałe przyśpieszą przemianę materii i spowodują trwałą utratę tkanki tłuszczowej.

Jako, że jesteśmy ludźmi związanymi ze sportem, istnieje również możliwość konsultacji treningowych. Naszym celem jest maksymalne zintensyfikowanie efektów dietetycznych.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zdrowym odżywianiem się i redukcją tkanki tłuszczowej.

W celu umówienia się proszę skorzystać z sekcji kontakt, zapraszamy!

Założenia diety

Dieta składa się z 5 (czasem 6) posiłków. Pierwszy z nich należy zjeść rano nie później niż 40 min od pobudki (im szybciej, tym lepiej), natomiast ostatni w czasie nie dłuższym niż 40 min przed położeniem się spać (im bliżej snu, tym lepiej). 
Posiłki 2, 3, 4 trzeba rozłożyć w mniej więcej równych odstępach czasu, tak, aby przerwy między nimi nie były krótsze niż 2 h, ale też i nie dłuższe niż 4 h. 
Każdy posiłek prócz ostatniego składa się z trzech grup produktów:

  • grupa 1. produkty bogate w białko
  • grupa 2. produkty bogate w węglowodany złożone
  • grupa 3. warzywa